MetalDamage Klan - witaj! Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci.
Forum MetalDamage Klan Strona G│ˇwna                    FAQ
                Szukaj
             U┐ytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
A z Regine \znamy sie\ przeciez od poczatku mego odchudzani
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MetalDamage Klan Strona G│ˇwna -> Sk│ad
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
PostWys│any: Žro 4:25, 09 Kwi 2014


Do│▒czy│: 25 Sty 2014

Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

nio to chyba wszystko na co ostanio patrzylam
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze inni musz─ů popracowa─ç z laryngologiem, foniatr─ů lub logoped─ů. Moje piersi po zrobi┼éy si─Ö raczej bardziej nabrzmia┼ée a nie wi─Öksze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zacz─Ö┼éo si─Ö od tego, ┼╝e pewnego dnia po obci─Öciu paznokcia u lewej nogi przy du┼╝ym paluchu zacz─Ö┼éo mnie co┼Ť pobolewa─ç...
U mnie w domu czasem pojawiaj─ů si─Ö w┼éa┼Ťnie takie du┼╝e, czarne, no przera┼╝aj─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj wyczytałam że lepiej na noc...w sumie racja, dłuzej tam posiedzi.już jestem po pierwszej aplikacji, narazie nic mi nie jest, nie szczypie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] papers/large/foreverwall037.jpg
Hej. my musimy zyc normalnie ja z tego co zauwa┼╝y┼éem to ze mnie schodzi po prostu rozwodniona ku...pa lub woda czasami ostatnio jakie┼Ť bobki ale na z┼éogi to nie wygl─ůda┼éo za miekkie Nie wiem dlaczego, ale kobiety w naszym kraju sa strasznie zniszczone. o laida witaj udenego wypadu do zoo my juz sie przymierzamy od dawna ale mamy blisko do czech nie mam dowodow wiec zostaje nam blizej Wroclaw [link widoczny dla zalogowanych]
a raczej wygl─ůda┼éam... Zapyta┼éa si─Ö mnie od kiedy mam up┼éay a ja si─Ö prawde m├│wi─ůc nie przegl─ůda┼éam. OCZYWI┼ÜCIE , ┼╗E SI─ś NIEPODDAM!!!!!! Slyszalam tez, ze we Wloszech duza role odgrywaja koneksje i znajomosci.Czy to prawda? wynik dodatni - AU/ml max >10 3 latach, nic nie pomagalo, zupelnie nic,do psychologa to juz mi sie chodzic nie chcialo bo od niego wychodzilam w jeszcze wiekszym dolku:| az wreszcie dostalam leki(bralam bioxetin), po 2 miesiacach przeszlo jak reka odjal i nie wymiotuje juz ponad rok Sqama jestes jak woodu,a Ty Boga nie obrazaj,bo z nim nigdy nie wygrasz,┼é─ůjzo,ludzie pisza o czym wiedz─ů ja tu m├│wie o czym wiedziec powinni i ze jest to lepsze niz jakiekolwiek klamry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Super ,ze je robisz .Za cieplote naszego ciala w bardzo duzym stopniu jest odpowiedzialne jelito grube .Ja bym zrobila dodatkowe lewatywy z sokiem z cytryny,powinno byc po tym cieplej w calym ciele.Sprawdz.Lewatywa z 1,5 litra cieplej wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zbyt duza ilosc bialka, jest zamieniana przez organizm w CUKIER!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam teraz zgrabny nosek [link widoczny dla zalogowanych] dla wlasnego spokoju zrobilabym kolonoskopie aby stwierdzic czy twoje jelita sa w porzadku.
czy zna ktos salon schwarzkopf przy ul.Korfantego kolo dawnego hotelu Silesia? A z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia dodam, ┼╝e jedna kawa dziennie nie wp┼éywa na poziom cia┼é ketonowych. potem dziesz do lekara medycyny pracy i tam (zale┼╝y od lekarza) albo robisz badanie, albo nie i masz wpis o przeprowadzonych badaniach i wynikach w normie. Dlatego warto zanotowa─ç/zapami─Öta─ç czy mia┼éo si─Ö robione usta mydla oczy. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz sp┼éacam d┼éugi, m─ů┼╝ pojecha┼é za granic─Ö na to zarobi─ç. A Wy kochane co robicie? A co do Twojego pytania, odpowiem tak: gosska trzeba sie wstrzymywac z ciezka praca i przesilaniem sie d┼éugo. Cymetydyna (cimegast) - w du┼╝ych jednorazowych dawkach zak┼é├│ca dzia┼éanie m├│zgu - powoduje delirium, halucynacje i ┼Ťpi─ůczk─Ö mia┼éam wtedy jakies 16 lat i bra┼éam d┼éugo... Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zwróćcie uwagę czy ogólnie całe nie tyjecie, bo tak bywa przy tabletkach...
Eurydyke,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie dam znac
M├│j ulubiony salon to Beauty Center J├│zef├│w.

A ceny nie s─ů jeszcze za bardzo wyg├│rowane...uwa┼╝am ┼╝e por├│d tam jest na kiesze┼ä ka┼╝dego przys┼éowiowego kowalskiego...ale pewnie z czasem to si─Ö zmieni
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyszedł termin i bóle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pilnikiem najlepiej szklanym [link widoczny dla zalogowanych] czy ktos inny tez tak ma?
Dzisiaj jest wszystko w porz─ůdku. nick zaczerniony 20. bardzo-mi-zalezy, gdybys mogla mi przeslac na maila (alan-pol@tlen.pl) co nieco do poczytania z sensacyi to bede Ci badrzo, ale to bardzo wdzieczny z dalekiej obczyzny i zrewanzowac sie moge od reki, kochana Moze ktos mnei poratuje i cos doradzi??? [link widoczny dla zalogowanych]
Witam. jestem zalozycielka Klubu Maluszka Olinkowy ogrodek,ktory sie miesci na Kozanowie na ul.Dokerskiej.Stworzylam to miejsce z mysla o Wielkim Cz┼éowieku jakim jest Dziecko.Kocham Dzieci,jestem do┼Ťwiadczon─ů Mam─ů dw├│ch wspania┼éych Dziewczynek.Wszystkich wspolpracownikow dobieram w harmonijny i przemyslany sposob (wykszta┼écenie,referencje,doswiadczenie),by stworzyc Dzieciom namiastke domu na czas rozlaki z Ich Rodzicami-sa to osoby mlode,kreatywne,ale i bardzo doswiadczone w opiece nad Dziecmi,a tak┼╝e w odpowiedni spos├│b stymulowa─ç Ich prawid┼éowy rozw├│j.Nasz klubik oferuje calodzienna opieke nad Maluszkami oraz pakiet zaj─Ö─ç og├│lnorozwojowych. 150 zl rocznie w plecy za utrzymanie. Matko, ja nie wiem kto pisze te bzdury, ┼╝e w Cleopatrze niby tak ┼Ťwietnie ┼Ťcinaj─ů. Nie Warto bawi─ç si─Ö samemu. Witam!! mam twarz owalna niestety z podb├│rdkiem i nie wiem jak mam je czesac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
lekarz przepisał mi nospe bo te bole sa normalne chyba ze bedzie krwawienie wtedy szybko do lekarza.
ale trzeba przyzna─ç, ja orbitreka traktuj─Ö jak rozgrzewk─Ö, a nie spos├│b na schudni─Öcie :/
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam Was serdecznie, mam pytanie dla os├│b kt├│re s─ů ju┼╝ po operacji
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak wog├│le gratuluj─Ö, ┼╝e uda┼éo Wam si─Ö doj┼Ť─ç ju┼╝ tak daleko, ┼╝e my┼Ťlicie nawet o dzieciach Bo z takim Ksi─Ödzem to cz─Östo jest tak, ┼╝e jaki┼Ť romansik, sex i owszem, ale jak ju┼╝ dziewczyna wspomina o odej┼Ťciu to On jako┼Ť tan temat omija szerokim ┼éukiem dziwne!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A nawi─ůzuj─ůc do ┼Üwiatowego Dnia Mlodzie┼╝y, ja tu kiedy┼Ť w tygodniu szykuj─Ö si─Ö na wieczorn─ů Msz─Ö dla m┼éodzie┼╝y i nagle m├│j brat pyta dok─ůd lecisz..... [link widoczny dla zalogowanych] ale z tego co pamietam ty bedziesz miala wczesniej opercaje musi nam sie udac
Nie uwa┼╝am jednak by┼Ť mia┼éa pow├│d do wyrzut├│w sumienia. Czy to tylko moje, znaczy moje ┼║le zainwestowane 249z┼é?? Podstawow─ů zasada korzystania z basenu jest, druty musz─ů by─ç s┼éuche, tj nie mo┼╝e nic leciec z ranek, nie moze by─ç stanu zapalnego ani infekcji, musimy by─ç pewni, ┼╝e woda nie ma ┼╝adnych bakteri, lekarz musi wyrazi─ç na to zgod─Ö. witam, ja osobi┼Ťcie robi─Ö sobie akrylki, bo s─ů bardziej wytrzyma┼ée, no i urzekaj─ů mnie te kwiatuszki akrylowe, sa cune Nie wiem dok┼éadnie jak Twoja blizna wygl─ůda, czy wi─Ökszym problemem dla Ciebie jest jej g┼éadko┼Ť─ç (nier├│wna powierzchnia) czy tylko kolor. [link widoczny dla zalogowanych]
Iraf- nie pociesz─Ö Ci─Ö, bo 15miesi─Öczne dziecko, a raczej jej wychodz─ůce z─Öby te┼╝ mog─ů da─ç si─Ö do wiwatu. a przeciez bez wyjatku na por─Ö roku napewno maj─ů sporo porod├│w Witam, Musz─Ö schudn─ů─ç dla zdrowia. po drugie, co do odkladania kasy to ciezko jest. Ja tez sie czu┼éam l┼╝ejsza, mia┼éam dobry humor, fajne uczucie. ja mam 21 lat a @ pierwszy raz dostalam w wieku 13lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo pocieszaj─ůce s┼éowa-chyba wszystkim sie przedadz─ů tym co jeszcze sie nie mog─ů zdecydowac, lub tym osobom ktore w┼éa┼Ťnie czekaj─ů na zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MetalDamage Klan Strona G│ˇwna -> Sk│ad Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Programosy

Regulamin